illwilldabeast
willdabeast
illwilldabeast
Apr 28
Save

They should start adding Criterion it’s a fantastic service that I don’t use nearly enough. 

Apr 5
Save

Ha I remember studying this case in my media law class in grad school.

Feb 21
Save

Ha. He was harmless. Just weird. I didn’t talk to him much. He really dug Sarah Michelle Gellar tho. 

Feb 20
8

Dude my dorm roommate in college had one. He was weird. He also slept with his eyes open. 

Jan 27
1

The Hero’s journey doesn’t apply to Ahsoka she’s not the hero of the show. The hero is DD he rejected the call back in season 1 when he sold Grogu to Werner Herzog (edit I see you already mentioned that my brain skipped that paragraph oops). Ahsoka would be playing the wise man role. Anyway I don’t think the show is Read more

Jan 4
Save

I’m probably most hyped for BOTW 2 or if they come out with some kind of Zelda HD pack for the anniversary. 

Dec 16
1

OMG I had completely forgotten Doom Patrol was this year. Yes it has to be on this list I’m actually kinda shocked it’s not. 

Dec 11
Save

I haven’t been able to track that stuff down yet. It was sold out on Amazon last time I checked. 

Dec 9
Save

OOOO I haven’t made that yet. Honestly the best thing for me was just learning how to make low cal versions of things and to just buy low cal things like syrup, wraps and sauces. I need to actually make more of the recipes. 

Dec 9
22

Yeah dude. Once somebody even says SJW I realize that the convo is worthless. 

Dec 9
1

Jesus Christ death threats over the fact she asked for and got a console early? WTF is wrong with people. I don’t even follow streamers but now I want to make a twitch account and follow her on principle. Damn. Read more

Dec 9
2

Why not just add the trunks back in and just say “It’s a Krypton thing and you wouldn’t understand” and keep it moving since they really are needed on that suit. 

Dec 9
Save

Yeah Henry Cavill is a bit of an endomorph. I think in that pic he’s at least at 15%. I thought this vid did a good job talking about his physique.

Nov 18
Save

Awww dang I’m disappointed this game didn’t have a better story. I really only wanted it for the lore. Ugh I might wait on this one. It was gonna be a day one purchase. 

Nov 11
15

Whew that was great essay. I barely followed this story but dang it’s tragic and your essay was a searing read. Well done.

Nov 11
2

Oh snap it’s coming out Dec. 16th! The day after my birthday nice! It felt like they just put out the last season but maybe I just watched it late. 

Sep 29
Save

Ha I worked for the studio that put this movie out! As you can see that company no longer exists.