transitnap
transitnap
9/9/17
3:37 PM
8

I think I read somewhere that he’s been doing Bollywood? He’s irrelevant so idk how he earned $61M lol Read more

8/7/17
4:21 PM
1

True, but my point was (at least so far) the character (and ‘the machine’) can both be replaced. Remove them and the story could still work. Read more

8/7/17
7:12 AM
1

Especially in light of his incomplete training. He has to sort a lot of shit out in his head, on his own. That’s rough. He can’t just be a regular person, anymore.

12/4/16
10:54 PM
10

I didn’t really find William very interesting as a character to begin with, so there wasn’t too much for ‘em to undercut for me, at least. Read more

12/4/16
10:48 PM
37

Overall disappointed. MIB end goal was dumb as fuck. The two techs story had no satisfying twist as to why they’d do something as dumb. Delios security just looks so god damn pathetic. I expected more.

12/4/16
10:46 PM
14

That was a pretty good capper, I’d say. Disappointed to see Hopkins go, obviously, but it’s only a matter of time until they bring him back, I suppose. I guess I finally get Dolores’s character, now - she never really clicked with me until the very end. Read more

11/1/16
6:59 PM
1.4K

Eh....I think this is only an issue because oversensitive liberal white folk who can’t use those words don’t understand using words like that to make jokes about yourself or just saying the words in general without censoring ourselves because we can. Remember all the clutched pearls over the president saying ‘nigger’? Read more

4/16/16
3:28 PM
9

According to other outlets, he answered both parts of the question. It would be nice to see both answers, but alas, this is the soundbite most are running. I mean it would be fair enough, imo, if he only answered the part pertaining to the conference. There will be plenty of chances to talk about ISIS. Science should Read more

3/24/16
6:56 PM
1

They also control the British Crown, and keep the metric system down.

3/21/16
4:43 PM
2

I kind of wrote about this somewhere else but while most shows kind play that off as the characters being dumb I really think there is a part of Matt that just can’t explain everything to Foggy. And maybe it is because he know’s all his arguments are crap and that the real reason he is Daredevil is because he wants to Read more

3/21/16
4:22 PM
1

Yeah, I agree that Foggy reluctantly accepted that Matt needed to be Daredevil but I don’t think he ever expressed support for it and for me at least, his pressuring him about his job was part of what backed Matt into that decision. He realized, partially through Foggy that he couldn’t do both things. I think Foggy Read more

3/21/16
4:11 PM
3

I can’t really fit it into the metaphor, but I don’t see much else Matt can do. He can’t do his day job and his night job. He isn’t going to quit his night job. The only real way to make sure he doesn’t screw his friends over anymore is to make it clear that they really need to NOT depend on him. Read more

3/21/16
3:08 PM
3

Matt. Was. Awful. Was I supposed to hate him? If so, good job!

6/2/14
2:00 PM
2

I really like your response, actually I couldn't stop myself from crying when I was seeing the mother's notes. And the effect of the story really depends how much you can relate to your background, to where you come from.