12and35
12and35
2/19/20
9:25 PM
1

It’s gonna be chaos! AHHHH.... to be honest I am sending my delivery people home at 8 at the latest

2/19/20
8:32 AM
2

As someone who grew up in Virginia and still lives in the South... I never have seen ham biscuits with mustard but then again Richmond is a weird city...

2/14/20
8:23 PM
Save

I did alright, thanks! Pajamas and fireplace time and some bullshit movie I can find on Netflix time, lol .

2/14/20
10:32 AM
1

Hahahahaha.... Thanks for the smile before I have to go deal with idiots all day..... Lol...I truly appreciate it.

2/14/20
10:27 AM
1

Well, that is very sweet of you... and I appreciate that... but also I’m batting on the other side, but ....

2/14/20
10:02 AM
2

I got a double shift at the restaurant on like four hours of sleep with a cold!
Read more

2/14/20
3:08 AM
Save

Hey, try here in North Carolina.... it was (pardon my French) FUCKING 80 degrees yesterday so I had the A/C on...then today it’s like 40...then tomorrow (today) is gonna be like 60, then 45, then like 55.... My electric company LOVES this.

2/14/20
3:04 AM
Save

Wow, they look smaller. I do quite like Mazda 5s, though. Yet I’ve seen like...two in my entire life.

2/12/20
4:12 AM
Save

Oo, a 2.2 mannnuel in purple I shall take. (I’m American, we didn’t get these) Closest I can think that’s like this for us would be first gen (USDM) Honda Fits which came in a bitchin’ orange.

2/12/20
3:22 AM
Save

Comes in purple I am sold... even though I know absolutely nothing about this thing I quite like it.

2/10/20
9:01 PM
3

I have a love/hate relationship with snow. It’s pretty the like once or twice it snows here in Raleigh (also everyone gets the day off) When I lived in Milwaukee it was just...yay...snow...your butt is still going to work.

2/7/20
2:16 AM
1

Considering how it just now constantly rains in Raleigh now new tires might be a good idea.... We had trees and stuff down all day...they even closed schools early.... I am just glad I made it home safely.

2/6/20
1:44 PM
1

Only one left in stock.... I love my car but that staggered set up just makes things fussy

2/6/20
12:59 PM
1

As long as they come in 245/40/19 and 255/40/19 I’ll be good. I’ll check on Bezos.com... I mean Amazon....

2/6/20
1:16 AM
1

I admittedly am/are short...and G coupes ain’t easy to see out of when it’s pouring rain and I REALLY need new rear tires. I’ll some times sit at work and have a beer and watch the TV after my shift is over is if its raining just ‘cause I don’t wanna drive in it.

2/6/20
12:52 AM
1

I’ll trade you your snow day for my heavy rain and thunderstorms for the next two days... My G don’t like rain or snow...I suspect your G ain’t mind either.

2/5/20
8:08 PM
1

Yep, they’re in Santa Maria! Check ‘em out online, they build some awesome rides!

2/3/20
3:52 AM
2

This kind of reminds me of my hometown. The Church Hill Tunnel. Collapsed on a train in...1925 or 6, something like that and the city just closed it off and left the train and the deceased inside. Supposedly it’s haunted now... Spoooky.

2/2/20
3:36 AM
Save

I’d be all over this like white on rice if it was a floor shift year

2/1/20
4:28 PM
Save

I will have to find it and send you a picture of it or heck you can have it if you want..