willgordon
Will Gordon
willgordon
Mar 1 2016
13

I like vegetarians! Thanks, Woolley (the illustrator) is the evilest genius

Mar 1 2016
163

Thanks. I pretty much considered it all worth it when I ranked Slim Jim flavors a few years ago, all just icing on the cake now

Mar 1 2016
12

Albert works remotely, but I should send the coupon to Sam Woolley for the moonwalking hot dog

Feb 5 2016
Save

oh hell yeah, ahead of its dirty, dirty time!

Jan 27 2016
5

I’ve got a ton in the fridge as we speak, awaiting a ranking. some of the ginger beers are good.

Jan 14 2016
9

Yeah at that price, anything you can choke down is a steal.

Dec 30 2015
Save

You’re right. For whatever reason it didn’t thrill me this year, but any time you can get a bomber of Unibroue for $5, you’re going to do just fine. Hey tell Marchman to send you to that MIT sports conference thing this spring, we’ll do some research for future Drunkspins.

Nov 19 2015
4

That’s an inspirational tale, for sure. Thanks for sharing. But how could you leave us hanging re the technique to avoid setting my mouth aflame?!?

Nov 19 2015
9

I really don’t know how to avoid it (other than eating defrosted but not cooked ones)

Nov 17 2015
2

I mean, not of interest to readers since I didn’t have a strong opinion. “Here’s a weird niche beer you probably haven’t seen; it’s all right” is a tough take to sell. Interesting beer, though, I remember thinking.

Nov 17 2015
1

We have the same take. I was sorta disappointed. It wasn’t bad, but I don’t think it was worth the price—$12 for 12 ounces or so, right? I was bummed because I was hoping to write about it, but it was neither good nor bad enough to be of interest. (I don’t recall my specific impressions regarding the beer’s taste, Read more

Nov 13 2015
Save

I didn’t care for it, and the early word is that it was being contract brewed at a place notorious for turning out infected beer (diacetly, I believe), but I’m not sure if that was ever true, or if it was true and they’ve corrected the problem. I might revisit it.

Nov 11 2015
15

The usual reasons: liberal bias; places that specialize in chicken are a separate category (note KFC and Popeye’s also excluded); happens not to be one near my house.

Nov 10 2015
14

Yeah, that seems to be the consensus on McDonald’s, but I find it really hard to compare eras, because of the nostalgia factor and the being a dumb kid factor. Like for the first 18 years of your life, eating at McDonald’s had strictly positive connotations—it meant the day was going your way. then there’s a decade or Read more

Nov 9 2015
Save

Nope. It’s impossible to include them all, so once I get the biggest brands accounted for, I just sorta grab a few random things until I’m out of money/energy/gin storage space.

Nov 9 2015
1

Yup, if it ever really left? I think different locations have different stuff, or are better or worse about keeping things in stock.

Nov 9 2015
6

Damn, I forgot all about Selects!

Nov 9 2015
72

Half my motivation to write these posts is to see what Woolley’s going to come up with.

Nov 3 2015
1

Oh man, that’s a shame. It’s noticeable in a lot of the esters produced by Belgian yeast, so avoid that, I guess. And drink in good health otherwise.

Oct 28 2015
1

I’ve tried a couple of funky newer BLVDs this year, Tell-Tale Tart was great and I think there was at least one other that I’m forgetting now. The only beer of theirs I’ve ever been even slightly down on is the Pils, which I’ve only had a time or two long ago.