nVisionary
nVisionary
1/22/20
2:53 PM
Save

your XboneS does indeed just have a standard power cord

1/10/20
10:52 PM
Save

Also man, I'm sorry you had a shitty experience. If whatever say matters a modicum of assistance lol. I am a wee bit tired 

1/10/20
10:47 PM
Save

I meant to follow up with your original message a couple weeks ago, so I apologize for the late response. We also use our data plans to access the same information on our phones, especially when one is out of our element and we gotta look up information out of our purview. Unless the store enables free guest wifi, Read more

12/26/19
6:32 PM
4

Wait was Dumbo really released this year? It feels like it was released last year

12/26/19
6:30 PM
15

Yeah cause the average consumer doesn’t really give a fuck unless it directly impacts them or someone they care about. Read more

12/12/19
4:35 PM
Save

This is a much better take than the one I was going to give, which simply amounted to saying the comment is extremely dumb and narrow-minded

11/29/19
3:01 PM
7

My new puppy was watching this episode with me this morning, and when Mando and Baby Yoda stepped off his ship, she barked at Baby Yoda walking lmao Read more

11/22/19
9:40 PM
1

Greef saying to Mando, "I'm your only hope.", was a nice homage to Leia and ANH